Domů

Jak se povede prodejům iPadu Pro?

Světově uznávaný analytik, Ming Chi-Kuo, uveřejnil svoji studii, která se zaobírá odhadem budoucího prodeje nového tabletu od firmy Apple. Během čtvrtého kvartálu roku 2015 by měl Apple prodat něco mezi 2,4 až 2,6 milionu iPadů Pro. Podobné tempo by si měl tento produkt udržet i během prvních měsíců nového roku. Je to úspěch? Či nikoliv v porovnání s počtem prodaných iPhonů/iPadů? Dle mého názoru jde o celkem velký úspěch a to hned z několika důvodů. Prvním může být to, že iPad Pro se svými vlastnostmi není určen pro masy zákazníků. Ne každý potřebuje zkrátka takové zařízení. Většině lidem bohatě postačuje klasický iPad. Další velkou skupinu zákazníků Apple již potěšil s menší verzí iPadu. A tudíž množství zákazníků, kteří požadují větší zařízení, není až tak velké. Pro mnoho lidí může být nevýhodou „Pro-čka“ jeho cena. Cena, která se vyšplhá při koupi i s příslušenstvím celkem vysoko na „obyčejný tablet“. Jeho cena se již pohybuje ve vodách cen MacBooků, a tak mnoho lidí raději zvolí stále přenosný počítač.

Pokud Apple prodá takové množství kusů, dá se to podle mě považovat za celkový úspěch. Jeho rozšíření v budoucnu bude záležet, jak budou zákazníci spokojeni s tímto produktem.

iPad Pro

O autorovi

Vojtěch Brabec

Zanechte komentář